siinä se nuolee vispikermaa :'DD
:3 hellunenMutt joo hyvin sillä pyyhkii;) Jos ette tiedä mitä kaikee ollaan tehty kato alempii tekemisii....kesällä saatan kijotella harvoin, mutt yritän olla aktiivisempi näitten juttujen kanssa jos ketää edes kiinnostaa, mutta kirjotan ainaki huvin vuoksi hehe! OK,BYE BYE! Pitää mennä käyttää bonzo nyt ulkona((: joten Chau Chau!!:3
Kommentit