Joo siitä on kyllä pitkä aika ku oon viimeksi kirjotellu Bonzosta, mutta tässä sitä ollaan vuosi viime kirjotuksesta.Bonzo täytti 5vuotta tammikuussa ja nyt se on jo iso poika:D.

siinä se nuolee vispikermaa :'DD
:3 hellunen

Mutt joo hyvin sillä pyyhkii;)  Jos ette tiedä mitä kaikee ollaan tehty kato alempii tekemisii....kesällä saatan kijotella harvoin, mutt yritän olla aktiivisempi näitten juttujen kanssa jos ketää edes kiinnostaa, mutta kirjotan ainaki huvin vuoksi hehe! OK,BYE BYE! Pitää mennä käyttää bonzo nyt ulkona((: joten Chau Chau!!:3